بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دمو و ترنر و نقد و ترول ها---نظر بدید و بگید چه چیزی میخواین واستون بزاریم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Hero Games
:

 

عقرب آتشین را در Injustice: Gods Among Us تجربه کنید

در حال حاضر Mortal Kombat یکی از معروف ترین بازی های مبارزه ای است. با عرضه ی عنوان Injustice: Gods Among Us باری دیگر Mortal Kombat بازگشت. در حال حاضر شما می توانید Scorpion شخصیت معروف در عنوان Mortal Kombat را در عنوان جدید Injustice: Gods Among Us تجربه کنید و با آن به مبارزه کردن بپردازید.همانطور که می دانید شخصیت Scorpion شهرت خود را از عنوان Mortal Kombat آغاز کرد و هنوز هم برای طرفداران این عنوان محبوب است.  شخصیت Scorpion به صورت یک DLC به بازی Injustice: Gods Among Us اضافه خواهد شد.

بسیاری از مردم امیدوار بودند که کاراکتر Scorpion را دوباره در بازی Injustice: Gods Among Us مشاهده کنند و با آن به بازی کردن بپردازند. کمپانی Warner Bros اعلام کرد که این اتفاق رخ خواهد داد و ما دو کاراکتر به نام های Lobo و Batgirl را برای عنوان Injustice: Gods Among Us در دسترس طرفداران این عنوان قرار دادیم و Scorpion سومین شخصیتی است که برای این بازی در نظر گرفته شده است.

از آنجا که استودیو NetherRealm سازنده سری Mortal Kombat هم بوده است یک شخصیت محبوب از این سری که Scorpion می باشد را با یک DLC به این بازی خواهد آورد. این DLC در XBLive با ۴۰۰ مایکروسافت پوینت و در PSN با ۴٫۹۹$ عرضه خواهد شد.

استودیو NetherRealm با انجام این کار دوباره شادی را نزد طرفداران عنوان Mortal Kombat باز گرداند.

تعداد بازدید از این مطلب: 783

نظرتان درباره وب ما چه بود

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود